جهان اسلام، اسرائیل و حامیان آن را تحریم سیاسی و اقتصادی کند/ عدم وجود وحدت اسلامی، عامل اصلی جسارت
 
رییس شورای روحانیت بندرخمیر:
جهان اسلام، اسرائیل و حامیان آن را تحریم سیاسی و اقتصادی کند/ عدم وجود وحدت اسلامی، عامل اصلی جسارت رژیم صهیونیستی است/ عملکرد گروهک‌های تروریستی در منطقه به اسرائیل انگیزه یورش می‌دهد

شیخ قتالی با بیان اینکه متأسفانه بعضی از حکام کشورهای عربی و اسلامی به استعمارگران و مستکبران وابسته‌اند افزود: جهان اسلام برای حمایت از فلسطین باید اسرائیل و حامیان آن را تحریم سیاسی و اقتصادی کند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ سیدعبدالرئوف قتالی رییس شورای روحانیت و امام‌جمعه اهل‌سنت بندرخمیر امروز 11 مردادماه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه سرنوشت فلسطین، قدس و غزه با سرنوشت همه مسلمانان گره خورده است افزود: واقعیتی که اکنون در فلسطین خصوصاً در باریکه غزه وجود دارد کشتار بی‌رحمانه کودکان است.

وی با اشاره به تشدید قتل و کشتار مردم بی‌گناه غزه از سوی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: دفاع جانانه و قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین که در قالب انتفاضه به پیش می‌برند ستودنی است و بی‌تردید پیروزی نهائی ازان آنهاست.

 امام‌جمعه اهل‌سنت بندرخمیر با اشاره به حمایت دولت‌های غربی و آمریکا از جنایات اسرائیل اظهار کرد: غرب، تجاوزگری و ظلم صهیونیست‌ها را دفاعی مشروع می‌نامد اما دفاع فلسطینیان از جان و مال و عرض و ناموس خود را تروریسم می‌داند.

وی با اشاره به قدرت پوشالی اسرائیل در مقابل جهان اسلام تصریح کرد: نابسامانی، اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی یکی از عوامل جسارت رژیم صهیونیستی برای این یورش است.

رییس شورای روحانیت بندرخمیر با بیان اینکه وجود گروهک‌های افراطی و تندرو که ترور و خشونت و قتل علیه مسلمانان را در دستور کار خود قرار داده‌اند خود یک انگیره برای صهیونیست‌ها است اضافه کرد: مسئولین رژیم صهیونیستی با خود می‌گویند حالا که خودشان به جان هم افتاده‌اند و همدیگر را می‌کشند چرا ما هم در این بازار آشفتگی سهمی برای خود نداشته باشیم؟

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی از حکام کشورهای عربی و اسلامی به استعمارگران و مستکبران وابسته‌اند افزود: جهان اسلام برای حمایت از فلسطین باید اسرائیل و حامیان آن را تحریم سیاسی و اقتصادی کند.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



value=